Perşembe, Ağustos 25, 2005

eylül

zaman daraldı.eylül ayı herseyin ilacı.tez savunması, isin bitimi,tatil planları,son bir iki aydır surekli erteledigim hersey hep bu aya denk gelen tarihlerde.durup dinlenmeli biraz.bu kosturmaca neden.cok hırslı degilim aslında. sanırım inatcıyım.ne yapılacaksa bizde yapabiliriz i kanıtlamaya mı calısıyorum anlamadım.
aksam inince buralara, ne kadar yalnız oldugum dank ediyor kafama.konuscak birilerini arıyorum.bulamadıgım zamanlar da kendi kendime konusuyorum.yazma isine de buradan girdik sanırım.tum bu sitede yazılanları aslında bir kisiye anlatabilirdim eger olsa yanımda.insanın kendine mektup yazması ve dönüp dönüp onu okuması yalnızlıgın da otesidir demiş şair...
peki ne zaman kırılacak bu fasit daire.bilemiyorum.bilemedigi her seyden korkar insan.korkuyorum.onu bulsan sevecekmisin? sevecegim.daha once de sevmistin.bu sefer farklı akıllandım.ne degisti.hic bir sey degismedi.o zaman nasıl inanacagız sana.bu kez acele etmiyorum.kaybedecek bisey kalmadı diyorsun.yalnızlıgın otesindeyim zaten, buna alıştım, bozacak bir sey olacaksa bu durumu, buna değmeli.inanmıyorum sana.inanmazsan inanma...kaba olmayalım.gerekirse oluruz.sinirlerin bozuk senin.haklı olabilirsin.gozlerin neden cabuk dolar oldu son günlerde.bilmiyorum,hem nereden farkettin sen bunu.onu yaratan benim.sen kimsin.tanımlı degilim henuz.nasıl girdin oraya, nereden geliyor sesin.uzaklardan.sende mi uzaklardasın.iyi degilsin sen.farkında olmana sevindim, iyi olsam bunları konusmazdık.hadi git yat.yatamam cok isim var.bende kapatırım ısıkları.kapatamazsın cok fazla kafein aldım.hastasın hemde.ilac icerim.iyi sen bilirsin.bilirim...

1 yorum:

ilke dedi ki...

her şey düzelecek. tempo yavaşlayacak. tatil yapacaksın. sonra bi süre ne istediğini düşünmeye zamanın olacak. spor yapmaya başla biraz mutluluk hormonu salgılatır, birini bul seviş, o da mutluluk hormonu salgılatır. sever misin sevilir misin ikisi birden mi olur hiç biri mi bilemem, bi an gelir "bir ısırganı bile koynuna alıp yatabilir insan" ve bu iyi bile gelebilir üstelik..

korkma öldürmeyen şey güçlendirir, ölüdürürse zaten ölümden öte köy yok...

yalnızsın,
herkes senden bir şey bekliyor, onları taşımak yük gibi belki,
üstüne geliyorlar belki fark etmeden,
işin ağır geliyor,
tezin ağır geliyor,
gece gündüz çalışmak ağır geliyor,
olur olmaz şeye üzülüp geriliyorsun belki,

hepsi depresyon belirtisi,
ve depresyon geçebilen bi hastalık,
bi süre sonra hiç böyle hissetmiyceksin belki 65 yaşında torun severken bugünü anımsamayacaksın bile.. hatta belki 65 inden cok önce unutacaksın eylülde tatil yaparken yüklerin çoğunu boşamış olacaksın..

smile my friend and shine...