Pazartesi, Eylül 19, 2005

huzur

Ihlamur kokusu burnumda. Ayaklarım denize dogru. Büyük çınar ağacının iki kolunun çizdigi hattan denizi,tekneleri ve gece ışıklandırılması iyi yapılmış kırmızı yalıyı görebiliyorum. Karnım istarvit dolu. Önümde bir bardak çay. Yanımda tatlı sohbetli bir kadın.huzur.
Migrosun önü. E-5 den akan trafik. Minibüs bekliyorum. Tepemde dolunay. Ay ışığının yol şevinde yaptıgı yansıma. Yerden eğilip baksam dağ gibi gözükücek gözüme. Dilimde bir nakarat. Cebimde 3-5 demir para ile tempo tutuyorum. ''Bineceğim minibüs, yaktıgım sigaranın bitişinde gelmezse binmem'' kararı almışım. Ne zaman dolunayı gorsem, anlamsız bir huzur icimde.
Yuruyorum sahilde.denizin kokusu burnumda.dalgaları izliyorum yururken yolda.Karadeniz i gorene kadar yürüyeceğim. Rüzgar kollarımı üşütüyor. Adımlarımı hızlandırıyorum.Yakında buralardan gideceğime üzüldüm birden yolda. Sonra buraları bu kadar görebildiğime sevindim. Dönüp yaptığımız kocaman binaya baktım. Çekilen onca strese rahmen onu bitirmiş olmanın verdigi huzur.
mutluyum bu günlerde nedense.bozulmaz işallah.bozmazsın dimi ? beraat edemezmiyiz ?

1 yorum:

... dedi ki...

yakalamışsın sen de...