Cuma, Eylül 02, 2005

deniz kıyısı

bak burası golge oturalım burada.gunesi her an tepemde hissetmekten hoslanmıyorum.cantaları ac.ortuleri ser yere.ustunu cıkar.ben giriyorum hemen, cok sıcakladım...gel su cok guzel...bak buralar hep kum...sen bilirsin kavrul sıcaktan...ben yunus misali yuzerim...bulutlara kadar yuzebilirmiyim acaba...gozluk getirdik mi biz,su cok berrak tas toplayabilirim sana...yine mi unuttun...kısın takarsın evinde saskın seyy :) ...off yoruldum...neden girmedin su cok guzel...cilt guzelligi daha mı onemli serinlemekten...ben oglen sıcagında yatmanı istemem...iii yat...ben gazete okucam.
kum adam oldun...gel kaleler yapalım...benim kalem seninkini yıkacak...sanat eseri olmıyacak savas eseri olacak...gorusucez.....
kim kazandı sen mi ? mızıkcı tas atmak yoktu...kum kütleleri kullanacaktın...tamam sen kazandın...hile yaparak ama...ben londra koprusu olayım altımdan gec,sende iskenderiye deniz feneri ol.
bak suda bazı bolgeler soguk... derinlerde sıcak soguk bolgeler var, cok guzel...hadi ileriye dogru yarısalım...nefesim yeter...yeterr....sigara yı bıraktım hem biliyorsun 3 gundur...hadi bakalım sana avans temiz cigerli kız...buradan kıyı ne uzak...hangi esyalar bizimki...deniz anası degil onlar.yosun...
bogulma taklidi yap ben cankurtaran olayım...kurtarıcı meleginiz geldi hanfendi...hızlı kulaclarıyla sizi sevdiklerinize kavusturacak...saclarından tutmazsam cankurtaran da bogulur...bu tasları cam bir kavonoza koy...şık durur evinde...acııkmısız...ne guzel seyler hazırlamıssınız...sana ilerden dondurma alacagım bu basarılı calısman icin...kitap okuma saati...gunes saati...uyuma saati...şu ilerideki mi fil e benziyor...bak suda yaslı bir adam gibi... sanırım yarın yagmur yagacak...yagsın...uyuruz evde...tamam gezeriz...tamam gideriz...tamam tamam tamam...

1 yorum:

ilke dedi ki...

ben de istiyorum ben de istiyorum ama...

deniz mevsimi geçti.

misilleme yapayım sana.

kardan adamdan bahsedeyim...