Pazartesi, Mayıs 16, 2005

aynı gökyüzü

saat yeniden caldı.bes dakika sonra calmak uzere yeniden programlandı.zaman kısalıyor.beynimde bir sızı.nerdeyim simdi.gunes ısıgı yine yuzume vurmuş.buyuk bir perde almalı odaya.ruya ile gercek arası bir yerdeyim.susamıs dudaklarım.yorganı uzerimden atmassam yine dalacam uykuya.televizyon acık kalmıs.sabah saatlerinde cizgi filim oynuyor.ruyamda tom jeri yi yakalamıs yiyordu ne alaka demistim simdi anladım.gozlerim ısıga alısamadı.corap pantolon vesaire her biri bir yerde.denize bakıyorum yada bakamıyorum.ısıgın yansıması.sabah gecen otobuslerin asırı gurultusu.kapıyı kilitledim demi cıktım acık mı kaldı paronayası.bahce serin.sabah sporu yapmalıyım.yok once kahvaltı yapmalıyım.
ogle arası.deniz kasabası.zengin semt.yatlar kac paradır acaba.bir yatım olsa adını ne koyarım.simdiden baslamalı dusunmeye.al bi sıkıntı daha hic yokken.gezinen yaslı turistler.son dakikaların sitresi.gunes yuzume vuruyor.tepelerde gorkemli evler.hızla gecen yuk gemisi.akdeniz gunesi adı.guzel isim.gecen gece gormustum.luks bir yatın adı yılkı.taktir ettim sahibini.bi paket sigara iki cikolata ne kadar borcum.fener yine mi yenildi.saglık olsun.
aksam cıkısı.yine yorgunluk.karnım tok.uykum cok.toplantı notları.is programı.mesai gerekli yine bu gece.sabaha hazır olsun talimatları saga sola.aksam serinligi.balık tutabilirmiyim acaba bir olta alsam.stajer balıkcı olarak su yaslı amcanın yanında baslayayım.bir el kitabı mı alsak.capari ne, derinlik kac metre, kefal e ne takılır, yogurt kovasının standartları ne,soguktan korunma yontemleri neler,en iyi marka kamıs hangisi, oltalar neden bir birine karısmıyor...kimse neden konusmuyor...bu ciddiyet ne...
geriye baktım bir sey yok acaba ilerde varmıdır...cok dusunen mi bilir cok gezen mi...

Hiç yorum yok: