Perşembe, Mayıs 04, 2006

...

kim kaldırdı gecenin bu saatinde yatağımdan
hangi şarkı aklıma geldi
yorgun insanların kısa geceleri işte.

aklıma geldi bak , sen olsan şimdi sevişirdik sabaha kadar
ne kadar uzaktasın...
Tam sigarayı bırakacak zamanmış
çay demleyeyim bari...

kasetlerimi buldum geçen gün
kasetten birşeyler dinlemeyeli uzun zaman oldu
hemen onları kurtarmak için bilgisayarımın ruhsuz mp3 çöplüğüne aktardım
tadı mı yok eskisi gibi müzik dinlemenin yoksa şarkılarmı tatsız
30 a yaklaştıkya geçmiş özlemleri ortaya çıkmaya başladı
özlem mi güzelleştiriyor o günleri
yoksa güzelmiydi eskimiş günlerimiz bilmiyorum .

neyi farkettim , kendimle konuşuyorum ve çoğul hitap cümleleri kullanıyorum
belli ki birileri okurken özdeşlik kursun istiyorum
tabi içinde kendi şizofren hayatımızın kalıntılarıda yok değil
olsun kendi kendimin sanrısı olmak bilinçaltımın sanrılarıyla uğraşmaktan daha kolay
en azından kendimi daha iyi tanıyorum bilinçaltıma göre.
Abuk mu gecenin bu vaktinde bunları düşünmek
yorgun insanların depresif halleri işte.

Hiç yorum yok: