Çarşamba, Nisan 19, 2006

alış-veriş

hiç inmek istemiyorum otobüsten.köprüden önce son durak olmasa, geçivericem karşıya.buyuk bir alısveris merkezinin onunde atıyor seni otobüs.mecburen giriyorsun.vakit geçsin.ısıklar, mağazalar, vitrinler, inenler, çıkanlar, yiyip içenler, ne alabilirim diye aklımdan geçiyor. yalnızlığın ilacı alış-veriş miş meğer. kadınlar bu yüzden mi çok seviyor alışverisi, onlar da mı can sıkıntısından alıyorlar bir sürü şey. ilgimi çekmedi hic bir sey. bahar da gelirken yeni seyler giymek ister insan. ama yıkatmak için gidemediğim için eve, bir sonraki gün giyecek bişey kalmadı evde diye, aldım bi tisort kendime hediye. mor rengine vurulduğum tisortu de sevgilime..
mmigrosu görunce uzun zaman gecer burda diye daldım iceri. dergi standından basladım sepeti doldurmaya..bu gece cokkk uzun olacak sanırım.
dahili yayında calan radyoda ispanyolca bir şarkı başladı.yönümü içki stantlarına çevirdim hüzünle.cerez merez de almalı. dondurulmus seyler olsun, hazır olsun mumkunse. evde yemek hazırlama seramonisi kısa sursun, yoksa istahım kapanıyor. cikolata bol olsun. selpak mı iyi solo mu? bu cöp sepeti isime yarar mı ? sallama cay alayım. eve alıskanlıkla aldıgım kuru çayı anneme götüreyim,kim yapacak onu. kullan at bardak alsam cok mu ruhsuz olur? kullanıp atayım mı herseyi? agırlık yapmasın tortusu geride...-migros club kartınız var mı ? -hiç olmadı-almak istermisiniz ? -istemem. -bi imzanız suraya. -kırmızı kalem verdiniz mavi kalemle atılmalı imza resmi evraklara. -efendim. -bişey yok, kolay gelsin..
bulasık birikmis.ev kirlenmis.yatak bile dagınık.soğuk bira acalım direk.toplarız nasılsa .toplarmısın.toplayalım mı beraber? ışığı kaparmısın? hayatım su getirirmisin...duymuyormu kimse...yarın sofbeni tamir edeyim. erken yatayım.erken kalkayım. sabah çabuk olsun.kalbim sevgiyle dolsun...

Hiç yorum yok: