Perşembe, Aralık 01, 2005

off record

ben geldim.sen yoktun.sen geldin.ben goremedim.kafam yine karışık.uykusuzluktan mı? ben seni ararım. arayamadım kusura bakma.ne zaman geleceksin? yağmur mu var yarın? o da kim tanımıyorum? ben acıktım.küçük bir işim büyük bir sorunum var.bu taraftan mı gidilir? daha once gelmiştim buraya ben.sesiniz tanıdık geldi.kokunuz bildik.ama çıkaramadım sizi.bunlar ne kadar? ne zaman biter işin? bitmez mi hiçç.kim sana söyledi benim senin icin öyle dediğimi.bana yine inanmıyorsun? gülümsüyorsam bu ciddi olmadığımın mı belirtisi.benekler çıktı sırtımda.seni sırtımda taşıyayım mı? kış gelse de tatil e gitsem. aa gidemem.karla mücadele ihalesi bizde.off off off record

1 yorum:

... dedi ki...

ooooooof ki ne ooofffff aynı yollar aynı masa aynı kiişiler ben kaybolduummnmm