Çarşamba, Kasım 23, 2011

danalar gibi eğlendik

Kanka bu çiftliği babamdan devraldığımdan beri. Bir dakika mektuba çok hızlı girdim.Sevgili kuzenim ismail imamhatipli.Satırlarıma başlamadan önce selam ederim sana ve soranlara duyanlaraaa duymayanlaraa.Bu yazma işine biraz daha eğilseydim ilkokulda...ah şu eşşek kafam.Neyse ben içimden geldiği gibi yazayım.
Kanka oğlum çiftliği devraldığımdan beri pederden,bir çalışıyorum bir çalışıyorum ki sorma, sabah 5 de kalkıyorum. Akşam haliyle çok yorgun düşüp yatsı ile beraber yatıyorum.
Kanka olum işler bir yoğun bir yoğun anlatamam. Ne okuyacağım la demiştim ya sana, işte bu lafın altında kalmamak için paso çalışıyorum.Çiftlik hayatı daha basit oğlum.Sen sabah okula geç kalacam diye yardırırken afedersin, ben sobayı yakmanın teleşını yaşıyorum.Tavuklarım var kanka.150 tane oldu.Hergün 2 kez yumurta alıyorum, günde 300 yumurta.Çarp onları 25 kuruşla.Çarp işte, çarptın mı. O kadar para kazanıyorum günlük.Hem tavuğun ne masrafı var.Önüne koy yemi yesin, su içsin allaha baksın.Kanka dana işine girdim sonra, kurban bayramında 6 tane süt danası sattım. Buradan topladım köylerden istanbulda sattım.Dana başına 300 kağıt kaldı.6 tane vardıya yine çarp onları işte o kadar para kazandım.
Kanka süt yoğurt deyip geçme acayip işler yapacağım.Hem kazanıyorum hem eğleniyorum. Geçen merada dana otlatırken bir eğlendik bir eğlendik, istanbulda sen bu kadar eğlenemezsin iddaa ediyorum.Bizim kör çoban varya bu salak '' hacı abi ben kör mör bu işi iyi kıvırdım haa ne dersin'' diye sordu bana bende oğlum sen çok azimlisin bu azimle çobanların efendisi olacaksın dedim.Bu saf da inandı.Biz bi eğlendik bir eğlendik sorma.
Kanka, canım çok sıkılıyor.Okula yeniden mi başlasam.Sahibinden e ilan verecem satacam bu çiftliği komple.Sahibinden komple tesis diye ilan koyacam.Azıcık pazarlık payı vardır yazacam altına da.Kulağında olsun, duyarsan bana gönder iyi bir yatırımcı.
Öptüm kardeşim.Kankam.

1 yorum:

Positive dedi ki...

Eğlenceniz Bol Olsun :)