Pazartesi, Temmuz 25, 2011

değişenler

-hayat başta, bütünüyle...
-nasıl?
-Sevdikleri ile beraber mutlu huzurlu bir ömür geçirmekten başka ne ister ki insan
-Sevdiklerin de değişir.
-Sevdiklerin değişmez, kişiler değişir.
-Kişiler değişir anladık ama sevdiğin şeyler de değişir.
-Bir nasıl da ben derim
-Dondurmayı severken birden sevmez karpuz seversin
-Oralar çok sıcak galiba bu mevsim
-Evet
-Burda kış yaşanıyor ne ilginç değilmi tabiat
-Güney yarım küredesin anlaşılan, coğrafya öğretmenim beni yanıltmadıysa
-Aşağı yukarı
-Sıcak su ile soğuk suyun karışmadığını gördüm geçende duş alırken
-eee
-Boy abdesti alasım geldi
-Hemen geyik
-Bizde böyle
-Değişmeyen tek şey değişimdir ve aynı derede iki defa yıkanılmaz
-Ben yıkanıyorum, misal çocukluğumuzdaki dere aynı dere ve hala yıkanabilirsin istersen
-Ama yıkanmıyorsun dimi artık.
-Evet
-O zaman demek ki yıkanılmıyor.
-Aslında yıkanabilirim ama cocukken yaptıklarına simdi ne gerek var diyerek ket vuruyorsun.
-Ket?
-Ket vurma işte, engel olmak gibi birşey, hep kullanmak istediğim cümle listemdekilerden....
-Hazırlıklısın her daim. Listeler falan. Cok içten pazarlıklı gördüm seni.,
-Bilirsin bir cümle duyarsın saklarsın yeri gelince kullanayım gibi.
-Ne var başka
-Muaffak olursun işallah demek isterim konuşmanın bir yerinde karşımdakine
-Muaffak olursun umarım bu kafa ile.
-Değişim diyordun ya
-Uykum geldi.
-İki muhabbet edemedik yine, dağıttın gittin konuyu
-Değişim dinamik süreç içersinde, kendi mutlak mantığına oturur.
-Bunu düşünerek uyuyacağım

Hiç yorum yok: