Salı, Mayıs 12, 2009

2 kişilik

2 kişilik olsun lütfen
misafiniz ne zaman gelecek efendim? servisi ne zaman alırsınız.
bilmiyorum yap sen kafana göre...
tabi efendim
karşı kıyıdaki ışıklı yer sanırım kandilli
o gemi de yunanistan bandıralıdır,insan gemiye aşık olur mu dersen olur derim
sen gidince başladı tam olarak aslında herşey
gidişini hiç istemedim...
düzelecek diye umarken daha da kötüye gittiğini anladım
yalnızlık en çok kaçtığım şey iken ortasında kaldım
sususluktan öleceğimi zannederken uyandım
ararken üzerimden düşen yorganı el yordamı ile onu buldum
parmaklarım hissetti
kendime hissettirmemek için direndim
kalkıp su almaya mecalim yok
gece saatin bilmem kaçı
terden ıslanmış yastığımı ters çevirip,tatlı bir serinlik hissedip
yeniden daldım rüyaya
3 ordan 5 burdan,o gelmedi,yetişemedim,koşamadım,köy yeri,deniz kıyısı
saat çalsa da kalksam

Hiç yorum yok: