Perşembe, Temmuz 12, 2007

kümesel ısınma

icimi saran anlamsız huzursuzluk hali.geceleri gordugum karmasık ruyalar.sabah kalktıgımda evin icindeki sessizlik.buzdolabında çürüyen meyvalar.yürüyen insanlar.büyüyen ben.vantilator teknolojisinden klima teknolojisine gecen insanlık.British Thermal Unit in kadar collsun.sende allah kulusun.
kuresel olarak ısınıyormus insanlık.dus yaparken suyu idareli kullanın yazmıs belediye ust gecidin ustune.hızlı gectim,su-ton-saat hesabını idrak edemedim tam olarak.neden boyle bir sey icin kısıtlanıyorum.neden gitmiyorum memleletimin yaylalarına.bu hız bu trafik bu online yasam nerden cıktı.bir ruzgar essin pencereden.usuyeyim.sabah kesecegim odunları dusuneyim.odun kesmek istiyorum.öfkemi dısavurmak istiyorum.dısavurumcumu olsam bu yastan sonra?

Hiç yorum yok: