Perşembe, Ekim 27, 2005

kördüğüm

hiç aralık yok.hiç durmak yok.sürekli koşuşturuyorum.ortada bişey de yok.bir işi profosyonelce yapan birini görünce hayran oluyorum.herhangi bir iş için kurulu ve çalısan sistemleri görünce imreniyorum.düzen nasıl kurulur bilmiyorum.cok düzensizim.basitleştirmek lazım sanırım herşeyi.kısıtlamalı.kapasitenin üstünde kullanmamaya çalışmalı.bölünmemeli.
zamanı etkin kullanamama sorunuyla ilgili bir takım tedbirler aldım.kocaman bir not defterim var sürekli açık.karınca geçse masamın altından yazıyorum.unutkanlık sorunuma bir çözüm bulamadım henüz.yorgunluğa ve çok çalışmaya bağlı dedi doktor.vücüdun sen istemesen de tepki verecektir dedi doktor.demesinin akşamında tansiyonum düştü,gidip geldi ekran.ballı su içirdi sekreter.balkona çıktım.gökyüzüne baktım bir sure.üzerime hırka getirdi sekreter.şevkate ihtiyacım varmış.kendime geldim.yüzüm güldü.döndüm masamın başına.kendimle ilgili problemleri çözmeyen ben, problem çözmek için bir işin başında yetkili olarak bulunuyorum.çelişkili sanki biraz ama hadi bakalım hayırlısı...ya herşeyim ya hiçim, sorma dünya ne biçim, bir kördüğüm ki içim, çözdükçe dolanıyor

1 yorum:

... dedi ki...

kördüğüm bozulsa da yeni yazılar dökülseeeeeee